09.06



Är så otroligt trött. Kan sova dygnet runt men det försvinner liksom aldrig. ORKAR INTE. Och behöver verkligen ett lov nu. Eller vad som helst. Helg då. Är det okej att jag tar helg idag?
Trodde våren skulle komma, men det var nog en bluff. Är ju snöstorm ute för ögonblicket ?
Nej, men ja.
Något kul då; Mamma kom och visade "vikingaslingan" för mig här om dagen. Alltså långfärdsskridskor från sunnersta till sthlm. Vi pratade om att åka förra året men blev bara aldrig av, skulle vara FETT kul att göra. Tror jag ska dra med mamma på det. Då har jag något att se fram emot just nu.
/S

Kommentarer
Postat av: Malin - Sån e jag!

vad kul det låter med skridskor :D

2010-02-04 @ 09:49:09
URL: http://bestofberger.devote.se
Postat av: Anonym

låter som en häftig grej att göra

2010-02-04 @ 10:38:26
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker jag också! :)

2010-02-04 @ 11:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0