Ängel

Det är så mycket kärlek mellan mig och michelle just nu. Ni skulle sett smsen vi skickade till varandra igår, haha. Det är nästan komiskt. Vi är nästan värre än Danne och Michelle när dom hade fått för sig att bli nykära igen.. !

Iaf, har bestämt mig för att ta mig ur mjukisbyxorna nu, hoppa in i duschen och åka till IKEA med mamma och kanske hjälpa till och städa lite. Allt för att få henne och bli lite glad liksom.
Följe nämligen med mamma till kyrkan igår också, och lyssnade på en föreläsning om skam. Då sa prällen/psykoterapeuten det där om ängeln och det var typ det finaste jag hört!
Iaf mamma blev glad att jag följde med, jag fick skjuts till Knivsta. Två flugor i en smäll.

Och förövrigt börjar jag bli lite rädd för min kropp nu. Har inte riktigt kontroll längre, den gör lite som den vill. När jag kom hem idag så rann det blod ur min näsa? Jag brukar aldrig någonsin blöda näsblod. Nej, usch.
Vi hörs senare.



Ängel .. /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0