Dagen;

Hemma och jag ligger i sängen och huttrar som en galning.
Jens dumpade mig på stan lite tidigare än michelle var nere så jag fick för mig att jag skulle gå och sola. Jag är ganska nojig när det gäller sånt där, så gick ut ur solariet typ tre gånger för att se att huden inte börjar brinna eller nåt, men det såg SÅ bra ut såå..
Men för i helvete? Ser ut som en sönderrostad valross.. Mår illa och klarar knappt av att skriva utan att trycka på fel knapp. JAG ÄR EN FUCKING TOMAT. Hm..

Ahmen, chillade med dom vid musikens hus ett tag, sen hittade vi Acke på stan, gick runt med han. Jag och michan köpte två sammetsleggins, som vi ska dela på. Eller ja, hennes garderob är min garderob!
Vi hade vårat lilla möte på cappuccino och hann boka in fem saker inom tre veckor, känns bra, nu kör vi! Älskar att mitt nya smeknamn av Jens är "buissnesswoman". Jo, men fan det kommer bli jag!

Nu var planen att DÖ i sängen tillsammans med Chris Decay. Är bara arg just nu, så ska sluta skriva, puss s.



Drömmer mig bortt... (och ja, michelle är nörden där bakom!)


Kommentarer
Postat av: josefine

sv; ja.. yoga är.. vad ska man säga? intressant! jag tror faktiskt att det funkar också, att man liksom blir med uthållig, starkare men även vigare, och sen att den gör så mycket för insidan också. både psykisk och fysisk hälsa liksom!

redan efter första gången märkte jag hur jag blev liiite liiite vigare. :) så testa på!

2010-02-22 @ 21:41:43
URL: http://differentreflections.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Aloe vera is a lifestyle! Ge mig allt ni har...

2010-02-22 @ 22:00:09
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0