Dagens;

Tog mig en rejäl sovmorgon imorse, till klockan 11! (Vet att det kanske inte är så länge.. men jag är sån!)
Gick till ica och hyrde BRÖLLOPSFOTOGRAFEN. Vilken skämt till film? Men tidsfördriv.
Gick till Jotsch vid halv fem och fixade Jehovas vittnen saken. 2 timmars skitsnack och en kvarts verkstad.
Men har lite jobb att skriva i sängen sen, så får vi det överstökat imorgon, skönt! En sak att stryka från listan liksom.

Har för övrigt lite av en ångest för att jag måste ta mig till skolan imorgon. Hade tänk att jag skulle bli duktig nu efter lovet, men efter som jag har MASSOR mer lektioner nu, vet jag inte hur jag ska klara mig?


Tagen hos Jehovas vittnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0