.

Jag sitter hur ofräsch som helst i sängen just nu och jag hoppas michelle mår bra och inte har för många knappar att trycka på där bortaa.
Jag har faktiskt också suttit och pillat lite med jobb och tjänat lite pengar på förmiddagen och nu tänkte jag försöka få något i magen. Pasta ketchup? Min och michelles specialitet <3

Hade för övrigt KUL ute igår. Trodde inte det var möjligt under den här tiden på året.. Men antar att det var för att jag inte hade några förväntningar. :)
Träffade även patrik och snackade massa gamla minnen, hahah.. det var rätt kul. Michelle var hur stolt som helst för att hon fick prata med "mammas pojkar"-bobby.. jag är inte så insatt?

Ska iaf inte ligga i sängen hela dagen. Jag och michelle ska försöka träna ikväll också, om vi kan komma överens om vilket ställe, hm. Annars kanske vi tränar på olika håll. Men pusssss




/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0