Fredags mys !



Ikväll blir det tacos på stackvägen 17 muummss, och sen ska michelle ta de lugnt med myskläder
och tvn ! Sova är något som är ett stort plus för jag höll på att somna vid 8 typ igår, men fick för mig
våga håret så ser ut som ett troll eller nått? haha men varför inte liksom :)
Dagen har varit bra här på musikens hus och för att det var Sandras sista dag idag så hade hon bakat
tårta, den var jätte god och vi kommer verkligen sakna våran söta lilla tjej !
Slutade praktiken vid 3 så gick jag och Sandra ner på stan för Dessie skulle till gymmet, men
vi hade inget speciellt att göra så vi gick tillbaka till musikens hus och nu sitter vi fortfarande här.
Pratar, lyssnar musik och kollar utsikten:)
Nu har vi sportlov och det ska bli skönt att få sova ut :D men kommer sakna musikens hus så vi
kommer nog hänga här ändå haha, dom blir inte av med oss ;) / M

Nu tar jag över bloggen, Michelle fick skrivkramp i stortån :o .. Men ändå, nu sitter vi här och umgås och har det myspys! Är så sjukt glad att jag fick chansen att lära känna dig lilla Michelle (: , haft så sjukt skoj på praktiken sen du och Dessan kom hit! Du har verkligen gjort dagarna roliga :D !!! Idag var min sista dag här på praktiken men har ju fått extrajobb, så vi kanske stöter på varann mera här ;) . För mig blir du inte av med bara så du vet! Bara för att praktiken tagit slut så kommer inte våran vänskap göra det, känns som vi känt varann i flera år, fast det gått ca 2 veckor?! helt galet! Men nu ska du få tillbaka din dator igen, pusspusss snutt<3 / S

 




Sandra och hennes man i förra helgen på smekmånad i Polens slummområde , naaw !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0