Hej

Har varit en mysig dag idag. :)
Är alldeles full av kärlek och energi just nu, det är underbart. Får se hur länge det håller i.
Skolan är inte så tung längre och livet känns ganska bra, så förhoppningsvis ett tag.
Börjar snarare oroa mig för vafan man ska göra efter skolan. Nu har mamma börjat tjata och folk kommer med massa konstiga förslag som jag inte alls har någon lust till. Jag har redan en plan, låt mig göra det jag vill! Hm!

Iaf imorgon ska vi på någon UF mässa i Fyrishov. Och fick typ precis reda på att det var där, har trott att det varit på UKK, så nu har vi inga tider eller någonting. Någon som ska dit imorgon som vet?




Lite mer kääärlleek. Känner love för mina syskon just nu! <3

Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo & foto [TÄVLING]

Fint kort.

Du är äldst av dina syskon va? :D

2010-02-09 @ 22:20:41
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Veronicah ;)

sv; bra fråga... hoppas det!

2010-02-09 @ 22:29:05
URL: http://niccyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0