historiskt ögonblick !



Blev ju inge platt mage stark rygg idag inte, hittade ju inte skivan och det är sant faktiskt hehe!
Mötet var otroligt bra med allt vi planerade in så känns super bra :)
Sedan har en historisk sak inträffat ! Jag berättade ju att mammas man (Claes) med flera skulle
ha möte i musikens hus och dommen gick igenom. Det jag pratar om är nya innebandy och friidrottsarenan
vid grändysportfält som Claes är vd/projektledare för. Den kommer vara den bästa innebandyhallen i hela Sverige, så han är väldigt glad att det äntligen är helt klart efter som han hållt på med detta i 4 år aktivt så det är champagne och grejer här hemma just nu ! hehe
Men detta kommer bli super bra för Uppsala så är grymt glad :)


Illustration: metod arkitekter, Uppsala

Sen vill jag bara säga att antal läsare har stigit rejält och det är jäääätteee roligt :D
Blev chockad när jag kolla statestiken, vi verkar inte vara så värdelösa bloggerskor allafall ;) PUUUSS /M


Kommentarer
Postat av: Rickelito

Min länkning vetty ;) Då jävlar trillar läsarna in, haha...

2010-02-22 @ 22:19:48
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: mich

haha måste fan vara de :D proffset själv liksom :)

2010-02-22 @ 22:31:36
Postat av: sindy

vad skoj ^^

2010-02-22 @ 22:52:36
URL: http://sindysophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0