hockey förfan !



Nu har vi ätit middag och varje gäst som äter middag hos oss blir grillade så Hannas pojkvän
har varit utsatt. Jag är glad att jag är en i familjen så jag slipper bli grillad för folk lär bli
rädda, det skulle jag bli allafall :P haha men man har ju en grymt skön familj så jag är nöjd :)
Nu myser vi med musik och godis och inväntar hockeyn.. jag e grymt taggad eeellerr? haha
Jag känner mig lite orolig när Sara ska ut utan mig men jag litar på dom andra brudarna och
jag finns ju alltid på mobilen annars. Jag snor bilen ifall hon behöver hjälp ;)
Nej nu har jag inte mkt mer att skriva än att jag är glad som funnit 2 nya fina vänner
från praktiken :) <3 / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0