I wanna be like the sunshine


Vaknade när larmet ringde vid 10 sedan ringde min kära mor så var uppe vid halv 11 och började städa mitt rum och packa lite kläder, satt även på pepp musik så jag inte skulle somna igen. Nu tänkte jag sätta på ett träningsprogram som heter platt mage stark rygg. Haha har lite ångest för att jag inte har tränat så bra på länge..
Får se hur lång tid de tar innan jag tröttnar men efter det ska jag ta en dusch och göra en fantastiskt god lunch ! Sara kommer sen när hon lunchat klart sen bär det av till musikens hus där min bonus pappa ska få ett slutgilltigt besked för en riktigt stor sak som jag kan berätta mer om sen ;) Kl. 6 ska vi på möte , Så ser min / våran dag ut idag !




/ M

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Härligt! Då tycker jag verkligen att du ska se den! Den har lite av varje.. spänning/drama/kärlek :P

2010-02-22 @ 13:08:14
URL: http://cathie.se
Postat av: AMANDAWAHLGREN

ja de gör jag :)

2010-02-22 @ 16:30:31
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0