kurra





Någon mer än jag som hatar tisdagar?
Blev klar men en jobbig uppgift i skolan ÄNTLIGEN  .. men tusen andra saker kvar
så blir lite plugg innan jag och familjen drar till friskis och förbränner lite fett och bygger
meeggaa muskler ! Kollade på outsiders igår och funderar på att få lika mycket muskler
bodybuildern !! njaa de va inte jätte fint.. men lite förbättring hoppas jag på innan sommaren !
Jag hoppas att fåglarna som sara hörde var ett vårteckan, men om man tittar ut igenom fönstret
kan man ju sluta hopppas... men man kan ju alltid längta :)

Hoppas på att sara hinner hem till PH finalen ikvällen så vi kan kolla tsm !
Ikväll gäller de :D vilket program ska man bli besatt av sen ?

I wanna make love in this club, yea  / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0