madde+friskis=idag

ååååh så försvinner de man skrivit..
jag börjar om.
Sitter i skolan och försöker komma igång med religionsuppgiften, går sådär..
Har snart lektion, och de är för dom som inte följde med till sthlm och vi är 4 pers
som kommer vara på den lektion, känns jätte värt? men kan nog bli kul.
Ska träna efter skolan och är peppad för känns bra att röra lite på sig :)
Flickan till vänster på bilden är en fin vän som inte bor i uppsala längre
så träffar henne allt för sällan, men hon kom till min skola i måndags
och hon va väldigt saknad :) I tisdags åkte hon till Egypten och jag e inte alls
avundsjuk.. ellleeer ?
PLUS  att flera rosendalare ska till Kenya imorn...
jag då? / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0