Onsdag

Sitter i teknik rummet och håller koll på de tekniska, gör inte mycket rycker bara in
om de behövs ,hehe . Föreläsningarna är om miljö så hoppas på att man lär sig
nått nyttigt efter detta !
Tror de blir så att jag kommer få sitta här hela dagen, sedan ska jag träffa en vän
på stan eller åka till Sara. Ikväll kanske de blir VIP, några av mina kompisar
verkar rätt peppade så de e klart man hänger på !
Va inge rolig dag igår, men vill inte gå in på de.. därför jag inte skrev nått
igår och är lite nerstämd fortfarande.

Jag är grymt tacksam för mina vänner som kommer få min kväll till en bra kväll !
/ M

Kommentarer
Postat av: jennhy

sv; det borde jag också satsa på, haha :)

2010-02-10 @ 14:29:51
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/
Postat av: jennhy

sv; vad bra att ni har det bra nu då :) och hoppas det håller i sig länge!



jo, det är skit jobbigt och det kommer att bli jobbigare. har hela tiden velat tillbaka till honom förut och varit dum nog och tagit det beslutet och sedan fallit tillbaka och mått lika dåligt igen, nu eller aldrig lixom :/ och jag kan ju inte tänka på de få stunder som han är underbar, för då dör jag bara ännu mer.. han är mer elak än snäll och det är det jag lär tänka på, blir enklare då

2010-02-10 @ 15:15:17
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/
Postat av: jennhy

sv; Åh tack så mycket! det du skriver hjälper mig lite faktiskt :/ så tack så jätte mycket! och jag hoppas verkligen att det förblir bra mellan dig och din pojkvän

2010-02-10 @ 15:55:22
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0