State of the heart



Gårdagen va hektisk men bra , hade mycket barn att ta hand om
och sedan kollade vi på konserten och dom va duktiga
men tror barnen uppskatta den mer än vi gjorde !
Mötet  med forever var peppande och bra så vi ska
på ett möte imorn i Täby. Hoppas på att vi lär oss mycket
och kommer igång med aloe veran snart ! :)

Idag har jag sprungit runt lite överallt här i musikens hus.
Började med att rigga mickar och hämta grejer sedan en
lång lunch men mitt i bullätandet behövde konferens tjejerna
springa ner till garderoben för att hjälpa till så hängde med ner.
Där kunde vi inte vara seriösa alls bara stod och skratta och
fjanta oss och Sandra satt på musik och då fick vi ännu roligare ! haha
Nu sitter jag på en konferens som state of the heart håller i så det är
folk från hela världen här tror jag, lite svårt att veta vilka som pratar
svenska eller inte så de är bara att chansa och le !
Så kommer nog sitta här i 2 timmar nu YEEYY !! ..

Jag och Dessie ska träna när vi slutat och då ska jag ha träningsverk
i hela kroppen imorn! Kvällen är oklar ännu men nått ska man
vell hitta på !



Affärskvinnorna !

puss så länge / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0