Suck..

Bokade bort lite saker jag hade planerat idag som jag kände att jag inte hade kraft eller ork till att göra..
Skolan slutade tidigare.. Skönt, men ja som vanligt liksom. Kom hem och slängde på mig skridskorna och drog ner till skaris med Mamma. Jag lovar er, det var jobbigare än vilket friskis och svettis pass som helst. Woooaah, den vinden! Var sådär lagom svettig efteråt. (Och mamma ville skämma ut mig, genom att gå runt i varenda affär i g-sunda centrum)
Kom iaf hem och har precis tagit ett baaad, med tända ljus och grejer. :)
Ska äta lite hemma sen springa över till Totta och vara med när alla andra för-fekkar. Min plan är mer mjukisar och chips, men jag var välkommen iaf. Hoppas på lite spel och mys med Danne och michelle efteråt, vi får se. PUSSS.



/S

Kommentarer
Postat av: Carro

Hejsan,

nu kan du vinna boken "14år till salu" på min blogg.

Missa inte det! =)

Kram

2010-02-12 @ 20:28:14
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Filippa Maria Matilda Nyman

anmäl dig till:

DAGENS BLOGG!

2010-02-12 @ 22:00:24
URL: http://waterrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0