<3


En sån här dag ska man skicka en extra tanke till sina nära och kära.
Denna vecka har det hänt så sjuka och hemska saker som jag kanppt
trodde skulle kunna hända bara på drygt en vecka..
Jag har gråtit, varit rädd och nerstämd men att veta att man har folk
nära som verkligen bryr sig om en gör att jag klara av att inte
bryta ihop utan bearbetar känslorna på ett bra sett.
Jag är sjukt tacksam för den fina familj och släkt jag har.
Det är ni som skapat den människa jag är och mitt liv har
varit jätte bra och trygt.
Jag älskar er alla !

Kompisar kan komma och gå men dom riktiga vännerna man får
hoppas jag kommer finns kvar hela livet.
Ni är mina glädje spridare och min livsglöd, när jag är ledsen
står ni med famnen öppen och när jag är glad delar ni glädjen
men mig. Om man inte har vänner kan man inte vara fattigare,
för vänner och familjen är det dyrbaraste man kan ha !

Vill bara säga att jag ska visa mer kärlek till dom jag älskar
för man vet aldrig när det är försent ..

JAG ÄLSKAR ER !!

( fick ett jing och jang halsband av mamma idag,
de ska föreställa mig och min syrra,
så nu ska jag alltid ha de på mig :). )  / M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0