en sån där skrattfull dag !



Måndag!

Dagen har gått fint på praktiken, haft flumstunder med Desire'e och Sandra :)
Gick en inte stund innan vi knappt kunde stå upp pga av skratt och kunde inte
vara normala på ica heller.. haha men roligt hade vi :D
Måste berätta om min klantiga syrra, hon skulle sätta sig och hade tallriken i
handen men halkar till lite så hon tappar wook på golvet haha inte första gången
hon lyckas med att få halv tallriken på golvet men förra gången va de värre för
då hamnade de under spisen .. haha
Måndagar kan vara lite smådryga pga att jag byter boende så denna vecka ska
vi bo hos min underbara pappa så då måste vi packa, bära och packa upp ..
så jag är inte sysslolös allafall !

Kolla lite bilder från Tunisien, va där i sommras.
Tänkte visa några :)


Blev fullkomligt kär !

Blev fullkomligt kär !


Mamma och Martina





man har ju rätt stil när de gäller tennis !




tack för en bra match !




Familjen Lagelius <3




Jag va rädd ! - jag har överdel på mig fast de inte ser ut som de




Vi skulle åka bananbåt, såklart va de jag som hoppade mest och
Martina tyckte att de såg så roligt ut att hon höll på att ramla
av för att hon skratta åt mig så mkt  haha




Den bästa - min mamma <3





Ser bokstavligt talat ut som en gris i ansiktet, men ville bara visa
hur brun jag va ! ååh ..


nej ska sluta drömma mig bort.. måste packa upp. Tillbaka till verkligheten / M


Kommentarer
Postat av: L

Du ser alltid ut som en gris sötnos :D

2010-02-17 @ 00:26:46
URL: http://louisehelenafunseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0