Utkast: Feb. 5, 2010





Sara
, du är bäst ! <3


Jag har haft en udda dag när de gäller mitt humör. Trött, skrattattack, lite smått irriterad, trött, glad, jätte glad
galet trött..
Måste bara säga de, jag har fått praaaaktik ! är alltid i ute i sista sekunden men de fixade ju sig eller hur?
Har faktiskt inte mkt att säga mer än att imorn ska jag träna med mina systrar och ska bli härligt, sen blir
de lördagsmyys :D
Inte ofta jag e hemma en hel helg men är så galet trött.. men fortfarande lite rastlös, så dålig kombination!
Men nu ligger jag i min säng och ska somna till nån skön film och sooova så skönt :)








Jag älskar låten, så fin ! / M






Kommentarer
Postat av: simone

Låten är riktigt fin :)

2010-02-06 @ 14:06:02
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0