Varannan vecka gul buss..


Var iväg tidigare idag och det vi skulle göra var att titta på ett hus som vi redan fått men ska bara betala handpenning och sånt, men det var första gången jag och min syrra fick se de så va lite skeptisk till att huset ligger i Björklinge.. Jag har inte varit positiv till nått hus som dom hittat som varit utanför stan förutom ett som vi verkligen ville ha men förlorade i budgivningen. MEN detta hus gillade jag starkt för det var de bästa huset jag sett och jag kunde se oss bo där plus att de va ett villaområde så de kändes inte som landet. Så har redan inrett mitt rum om hur de skulle vara och de kommer bli grymt ! :)  Det jobbiga är ju verkligen att packa och rensa.. sjuukt drygt ! Men det leder ju till nått bra ! Jag sa till min mor förut att om jag ska gå med på att vi flyttar utanför stan så ska jag få en hund så kör stenhårt på det nu och jag SKA lyckas.. de jobbiga är bara att mamma är allergisk men de finns hundar hon tål :) Nu ska jag ta mig nått att äta, vänta på min syster så vi kan kolla på filmen Fame som hyrt och sedan mysa ner mig bland kuddar och täcken. Imorn börar praktiken igen och första dagen på nya stället, Starmarck. Får berätta om de imorn ! sov gott / M

Kommentarer
Postat av: Matilda- QWENTUS

Verkligen :D

2010-02-28 @ 21:37:58
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: sally

haha tack så mycket

2010-02-28 @ 22:09:10
URL: http://www.bossdiva.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0