Åh!

Idag var en hemsk dag. Vissa är bara så. Allt är kaos innuti och jag vet vart jag ska ta vägen. Kunde inte ta mig till skolan.. kunde inte göra någonting.
Eller det var precis vad jag gjorde.. någonting. Tog tag i damsugaren, damtrasan och gjorde något helt enkelt.


Jag vet inte om jag är konstig. Men när jag inte vet vart jag ska ta vägen och allt är KAOS på insidan känns det lättare att ha det ordning och reda på utsidan. Tack.. nu har jag lugnat ner mig lite.
Michelle kommer över snart och hon sa att hon skulle försöka få min lillasyster att göra en kladdkaka. Drömmen!
Jag ska försöka plugga innan hon kommer.. Vet inte om jag klarar av det däremot.
S.

Kommentarer
Postat av: Emilia- äntligen hemma efter 35 h genom Europa!

just nu är jag i Stockholm och arbetar, bara 2 timmar kvar idag. Längtar efter tv, säng och en god middag! Hoppas att du får ordning på "kaoset" inom dig! jag har också sådana dagar!

2010-04-22 @ 15:59:11
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-23 @ 09:56:47
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0