Arg.

Äntligen hade jag fixat mig en ny mobil.. eftersom min andra typ blev snodd.. eller borttappad och snodd kanske? Eller så ligger den hos polisen, vad vet jag. IIIAAAFF, jag hade fått låna en ny mobil. Den nya mobilen har jag i ett och ett halvt dygn, sen dör den. Ja, men det är ju inte så konstigt, det gör mobiler. Japp, jag går och hämtar en laddare, ska stoppa in skiten.. sen WWWTFF? Det funkar ju inte? Den här mobilen är så gammal så inte ens en vanlig jävla sony ericsson laddare funkar!

GAAHH, är det någon som har en sån där gammal jävel eller?



Jag menar det gick ju bra i typ två veckor utan mobil, MEN NU BÖRJAR JAG TRÖTTNA. s.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack för din röst!

Du får ha ne bra kväll!

2010-04-12 @ 21:44:45
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

SV: Hmm... Vi har själv en papillon:D Dom är jättesöta! Vet du vad det är för hund?:D Dom blir inte alls stora.//Emma.

2010-04-13 @ 08:33:01
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0