bitter?

Vet inte hur jag ska kunna få er att förstå hur jag känner mig när ni alltid ska vara så taskiga och grova. Ni säger att jag ska säga ifrån men när jag väl gör det så skiter ni i de? vet att en av er kommer läsa detta och hoppas på att ni inser hur jävla sårad man blir av era ord. Ville bara skriva av mig lite för jag är ganska mycket i obalans och inte bara pga av dom 2.. men vet att vissa saker kommer ordna sig och lever på hoppet, om de inte gör de kommer jag falla till botten och ha en lång väg upp. Nog om depp, jag vill bara säga att jag ska lägga min energi på folk som ger energi tillbaka och jag har många fina människor omkring mig som jag älskar. Tack <3
Nej nu ska jag va lite positiv.. hade en mysig dag hos Sara, åt mkt gott pratade med släkt och deras kusin e as cool, han e typ 6 år och GRYM på bilmärken! Sedan kom våra boyfriends och jag fick kramas. Vi ser alltid så normala ut, eller? hehe. Vi tänkte hyra sommaren med göran igen men tänkte ge filmen Äntligen midsommar en chans men vi ångra oss typ efter 2 min, den va SÄMST. Jag ser fram emot nästa vecka för de känns som att de kommer bli en bra vecka ( hoppas jag på )
Usch skola imorn men bara att kämpa nu sista tiden, KÄÄÄMPAAAA RÅÅ MIICCHEELLE.
Love/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0