Dagen;

Står stilla här idag.

Satte klockan på nio. Tog en lugn morgon och cyklade till hågaby och hälsomässan runt 11. Var "otroligt duktig" och lyckades även sälja lite aloevera produkter!, men lärde mig framförallt. Jag hade faktiskt kul, så stannade väl lite för länge egentligen..
Satte mig på cykeln igen runt fyra. Mellan fyra och ungefär 9, med tio tusen toa pauser förstås, försökte jag få klart min vikinga uppsats. Tro det eller ej, men den är klar och nu kan jag allt ni vill veta om vikingar. (Vilket är inget då eller.. Haha!)
Kristina lovade att hon skulle hjälpa mig att läsa igenom den imorgon och fixa sånt som är cp, sen kan jag äntligen stryka den från listan och ta tag i nästa grej.. suck.

Men nu ska jag kolla lite Vamp. och sen sova gott. Har faktiskt varit en bra dag.. Även om den började lite konstigt..
Farmor ringde och sa att farfar ligger på sjukhuset. Så därför tycker jag vi alla skänker honom en bön. Puss s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0