Glad påsk!

MAGSÅR ?



Jo, men det är vad jag har fått. Så otroligt mysigt i magen just nu. (aaaaaaaaaahhhjjjjjjj!!!)
Antar lägenheten med allt vad det innebär - OTROLIGT dåliga matvanor och kanske lite för mycket alkohol har gett mig detta. Dra åt helvete.
Men nu är jag äntligen hemma igen. Så skönt att få riktig mat och få sova skönt i en stor mjuk säng (som inte knakar)!

Kommer precis hem från Enköping där vi firade vår påsk. Har inte riktigt någon sån där stor härlig släkt, som alla andra men dessa människor är min familj! En gäng udda härliga människor, hahah..

Och imorgon firar jag och michelle ett år SOM GIFTA liksom. Vi har ju faktiskt varit vänner sen 8an eller något sånt. Men det här är vårat daatum liksom!
Vi ska till skaris och äta deras brunch. Jag hoppas jag vaknar  och känner mig bättre i magen så jag faktiskt kan njuta lite av det. Och att jag klarar av att inte äta innan typ.. men det vart bara ännu värre idag märkte jag när man inte åt, och magen liksom började kurra.

Nog om mina magsår, hoppas ni haft en bra påsk! Puss S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0