Godmorgon!

Nu är jag faktiskt uppe i fem sidor. Det känns skönt, för den skulle vara mellan fem och tio, så då behöver jag inte stressa så mycket mer över det just nu! (viking)
Idag har jag skola till klockan halv fem. Började förstås halv 9 också, men kände att jag ville leka lite viking istället.
Efter skolan blir det annat plugg.. Japp, det här är vad mitt liv kommer bestå av några veckor framöver.. Men jag antar att jag får skylla mig själv, kanske kunde planerat allt lite annorlunda.
Snart är det iaf dags för studenten. Jag börjat faktiskt fatta att det snart är över och det gör mig så lycklig.. i någon minut. Tills jag kommer på hur mycket jag har att göra innan det är slut.

Åh, dra åt helvete, det här är en dålig dag. s.


Man kanske skulle skaffa sig en liten söt hund iaf. En sån liten man kan ha i väskan. Gillar egentligen inte hundar.. Men om den var som en liten katt så kanske det inte är lika mycket jobbigt jobb med den. Man kan bara ha den som en nalle ?
Det här är grisen (alba) min syster brukar vara hundvakt till ibland.


Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

tycker absolut att du ska skaffa dig en sån hund :D

2010-04-12 @ 13:39:30
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Two olssotwn sisters

haha, vad söt! Ja du borde kanske skaffa en hund:D Vad skulle det i så fall bli?:D//emma.

2010-04-12 @ 14:11:13
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0