hahaha eller? nej..

Jag coh Sara har snacka lite om Gotland och Valborg, kommer bli så sjukt underbart jävla braaa ! Längtar som fan :D ( kommer dock sakna danne när vi är på Gotland men de är ju bara några dagar ) hahaha sen snacka vi om att vi ska börja hårdträna nu, för vi har varit lite lata.. så spårade de och Sara sa att hon skulle förstora brösten och jag ville förminska så kom vi på att hon kunde få mitt bröstfett och då blir de som blodsystrar fast med bröstfett?  börstfett systrar !hahaha nej fyfan.. är grymt trött, ska sova nu sov gott <3 / M

Kommentarer
Postat av: Wilda

SV: Tack! JAg njuter allt vad jag har!

2010-04-14 @ 08:20:05
URL: http://wilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0