high on life ..

Underbar dag igår! Ganska seg dag på praktiken men med Dessie vid min sida och en kaffe latte från waynes så blev de bättre, va även och delade ut cv på stan och fick ett jävligt bra napp så väntar bara på att hon ska ringa whiii :D  (hoppas,hoppas,hoppas jag får de) Solen stekte på rejält och man fick lyckorus i kroppen flera gånger, åh vad jag älskar våren! Min kära pojke kom hit igår också, han va på träningläger över helgen så saknade verkligen honom.
Nu sitter jag här i pyjamas och en filt med en film för jag har mått illa nu i 2 dagar så bestämde mig att vara hemma idag och hoppas på att de försvinner för imorn vill jag ut i solen igen! puss / M

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Vad menar du med, är du mysig? Haha.

Tack, vad gullig du är! Ja, sofia är duktig^^//Emma.

2010-04-13 @ 15:36:51
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: tack! :)

2010-04-13 @ 16:02:12
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0