Onsdag

Lill lördag.
Det var iallafall mitt liv förr i tiden.
Jag förde in alla mina prov i min kalender idag. Och herregud. Snacka om att jag kommer fira att jag är fri på studenten iallafall..

Jag är helt död idag. Var i skolan halv nio, vilket tar kål på mig! Kom hem för någon timme sen och har legat som en säck potatis i sängen sen dess. Nu tänkte jag rosta lite mackor och slänge mig på matteboken igen.

UF ÄR HELT KLART. NU ÄR FÖRETAGET BORTAA. YES.
Men vi har ett jävlarns lager över. Det är bara att höra av sig om man vill köpa te för 20 kronor?
Vi ska ha en Eko-T dag och fira nämligen, så ni stödjer oss, liksom.



s.

Kommentarer
Postat av: Elo

Vad är det för smak på teet? :)

2010-04-14 @ 17:55:00
URL: http://sparr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0