promenad

Normal dag i skolan med lite små presentletande på stan med Jessica, hann prata om massa saker och fika på Åhle'ns cafet, dom har jättegod kladdkaka ! hihi. Men hittade de jag letade efter och hoppas på att Sara blir glad över sina presenter ;) de tror jag! När jag kom hem pyssla jag lite med de och kände att jag ville ut och röra på mig men orkade inte ta mig till gymmet ensam så Helena ( pappas sambo ) föreslog att vi skulle gå ut och ta en rask promenad så var ute över en timme. Fick röra på mig och prata ut , hur skönt som helst !
Så känner att man ränsat själen lite :) Ska snart lägga mig för jag måste komma upp till första lektionen då jag ska ha Expo och ska skapa smycken av "skrot", har lite ideer så de ska bli kul, sen har vi historia och ska börja på en skrivuppgigt.. menmen efter de ska jag försöka få tag på Starmarck och ha möte med dom sen kan jag inte berätta mer ifall Sara läser detta ;) hehe . Men hoppas ni haft en bra dag, sov gott / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0