road trip !

Dagens höjd punkt va ju att få komma ut och göra något, så jag och min bror drog ut med bilen på en road trip.
Eller jaa vi åkte till ica väst för att han skulle köpa snus.. så spännande va de inte men en glas blev de för mig men min underbara mage och mitt illamående yckte inte att de va en lika bra ide som jag tyckte så får skylla mig själv..Men jag orkar inte att bara sitta hemma och må dåligt, de är sjukt tråkigt så ska pallra mig upp imorn allafall och hoppas på att jag kan ignorera illamåendet om de fortfarande är kvar. Även fast jag är sjukt rastlös ska jag försöka lägga mig snart men ska försöka göra nått med mitt risiga hår så ska ge mig på locktången. Kommer väll se ut som ett troll som vanligt men de är väll sött ? puss i pannan /Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0