Romeo och Julia

Följde mamma till kyrkan imorse. Var mest magkramper rakt igenom. Men på vägen hem köpte vi medicin som sagt. Och tryckte i mig en innan jag och michelle hade våran dejt. Blev inte helt bra, men helt klart bättre. Vi hade världens mysigaste brunch!

Och jag tänkte lämna över här till michelle, hon är bra på att berätta allt, utan att hoppa över massa onödiga detaljer.

Mys hemma hos michelle nyss, vi såg Romeo och Julia (romantiskt, huh?) Och ikväll blir det BIO. Vilken otroligt mysig dag.

Innan jag åker ner på stan tvingade mig mamma att komma hem och äta middag med Morbror, hans ex och så kussen. Orkar verkligen inte! Men, man måste väl antar jag.

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0