Sara och Jotta solar

Enn lååååååång dag i skolan så vi var helt cpdöda, trötta, irriterade. Ni fattar!
Vi bestämmde oss iaf för att sola i Flogsta, dom har rätt bra där nämligen! Åh det gick inte så bra för oss..
  1. Det var STORM ute, så vi cyklade en tiondels kilometer i timmen och det gjorde oss inte gladare.
  2. Vi kommer 500 meter och sedan hoppar Jottas kedja? JAH, men jag fixare!
  3. Vi kände att vi verkligen behövde lite färdkost om vi skulle klara den här resan, så åker förvi ica nära i Kåbo för att köpa glass. Mums! Men wtf? Jag öppnar glassen och halva toppen är BORTA? Hur fan reklamerar man en sån glass? "Öhhmm, du har ju ätit upp den"
  4. Lokalsinnet på oss tjejer är ju förövrigt inte bäst. Jag slutade skolan halv fem, solade 25 min och var hemma till typ halv sju. Snabb tjej.
Nu gäller det fan att plugga alltså.. Hejdå, en rödrosig sara.


greeeen eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0