Söndag

Träffade min pojke på morgonen, eftersom vi inte hunnits ses så mycket i veckan.
Sen innan jag skulle börja plugga tyckte jag att jag behövde gå ut i det fina vädret, man måste ju ta vara på det, för det händer ju ändå inte jätteofta nu för tiden! (Hm, nej.. jag har inte börjat plugga än.)
Crille lämnade en skiva lost här, så vet inte hur fort jag kommer komma igång heller.
Iaf, jag Michelle och Kristina satte oss i Hågadalen och myste med Te, mackor, glass och tårta. Det är faktiskt lite av en tradition vi har (?) varje vår.



Det här var för två år sedan, när även Michelles lillasyster var med, Martina.
Jag saknar oss fyra tillsammans så otroligt mycket. Vi var de bästa någonsin.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0