Spa

Hallå!
Jag sitter hemma hos min mammas kompis just nu (mamma är med, förstås!).
Efter en hel dag på stan igår (JA, JAG HITTADE MIN STUDENTKLÄNNING!), så var jag sådär lagom död. Mammas kompis var visst kväkare, så vi följde med på ett kväkarmöte (hahahha!) vilket mest innebar att man satt helt tysta tillsammans.. hm, eftersom jag var så trött höll jag på att somna, men annars var det ju ok.
Bara stämningen att vara här nu är som att vara på spa, så har verkligen kommit in i stämningen. När dom var ute på prommis fick jag låna hennes "atelje" och måla lite. Och nu lagar vi soppa tillsammans. Rätt antroposofiskt allting.
Sen bär det iaf av mot slussen, där vi ska möta upp Antje och Marisja för att åka till hasseludden tillsammans.
Jag ska ha det så JÄVLA skönt.
Puss Sara.


Från Yasuragi spa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0