Torsdag

Dan före dan.
Imorgon är det matteprov, så antar ni förstår vad min eftermiddag kommer bestå av?
Jag och Mikaela hade från början sagt att vi skulle sätta oss på stan tillsammans och plugga, men man vet ju hur det brukar sluta!

Sen tänkte jag bara be lite om ursäkt för gårdagens utbrott, JAN ÄR EN UNDERBAR LÄRARE. Så, nu var det avklarat.

Mamma har iaf hämtat lite jobb från min morbrors jobb nu också, så ska försöka få ett par lådor gjorde innan månaden är slut. Och jag och Tove ska jobba två (eller tre, men den första dagen är efter våran skiva, så får se hur pigga vi är, hehe.) på hundutställning, vilket ger oss 600 kronor om dagen. Jag tycker det känns bra!

Vill helst av allt vara Elsa just nu.. Men nejj, wish me luck! s!





Kommentarer
Postat av: ECVADOR

du borde verkligen läsa den :D söt kissemisse

2010-04-15 @ 15:47:00
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0