21.47

En seg jävla dag. Vaknar tjugo i tre och då ringer 2 dårar som vill ha ner mig på stan. Dom sa att dom skulle käka sallad och de avgjorde allt, jag skuttar in i duschen och sen fixar jag mig lite kvickt ! Cupido sallad är nått av de bästa, kan aldrig säga nej. Men mitt i maten säger Micke att han ska dra och jobba den tönten så de blev jag och Kimmo kvar och vi skulle försöka hitta en skinkjol till mig men de gick sådär.. plus att han tyckte jag skulle leta i tantbutiker .. åh killar .. Men de va trevligt att träffa dom två igen, har saknat att hänga med dom :)
Vi va ju ut igår en sväng och nej de va inte speciellt kul, min dag va inte bra och kände mig inte helt frisk men en rolig grej va att jag och Frida började snacka med en tjej som jag aldrig har träffat men som jag känner igen namnet på och hört talas om pga av mina kompisar känner henne, men iallafall så började hon prata om vår blogg och de där med " göra 100 saker innan.. " var en rolig grej och att de va roligt att läsa vår blogg! hehe
Nu ska jag snart försöka sova ovh vända lite på dygnet för imorn blir de jobb på musikens hus där de ska vara uppcon som är en mangagrej och innebär att ca 3000 pers är i hela musikens hus , kommer bli spännande :D


Påskbilder;


dukningen


förrätt, super god !


Min kära farmor och jag  / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0