Vår

Gud vilket väder! Jag blir alldeles lycklig. (Även att vara ute bland folk, även om det bara var för någon timme!)
Satte mig på bibblan och gick igenom det sista häftet med fattigdom och i- & u-länder.
Ringde sedan ner mamma och kristina, som båda var lediga.. "lediga" idag och så åt vi lunch på Amazing Thai. Mummms.
Hann träffa Michelle en snabbis ! och utförde mina små ärenden och nu sitter jag här igen. Imorgon ska vikingen in så tänkte läsa igenom den en gång nu, så skicka iväg skiten. Skönt faktiskt! Sen kolla igenom globaliseringsprovet SEN INTE TÄNKA PÅ SKOLA på åtminstone en hel dag!


Kristina ristade in i en bänk på sin skola. Gulliga unge, eller hur? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0