VIKING

Jag har suttit hela morgonen.. eller ja eftermiddagen, (för jag vaknade halv tolv WTF?) och hållit på med min vikingauppsats. Känns bra att äntligen ha kommit igång. När man väl har flyt brukar det inte vara så svårt att göra klart den!
Hoppade den planerade träningen idag, för har lite extra mycket magont. Känner mig lite stressad faktiskt och antar att det är därför. Michelle hade en dålig dag idag också.

Sen säger jag hejdå till uppsala ett par dagar. Jag och mamma + ett till mammadotterpar ska på spa fredag-lördag. Hasseludden, ett japanskt spa som är underbart. Har redan varit där två gånger, så jag är rutinerad, heh. Iaf, vi åker redan imorgon, så jag och mamma får en hel dag i sthlm tillsammans innan. Hade tänkt shoppa och så ska vi väl gå på lite tråkiga (men mysiga) ställen som mamma vill också. Jag ser fram emot att komma bort lite iaf!

Men jag tänkte fortsätta sätta mig in i vikingarnas värd tills Crille kommer förbi och pussar lite på mig. Det är vad jag behöver just nu.
Och kanske säger hej till vip ikväll, vem vet.

Puss från Sara.


Ser förjävlig ut just nu, så fick bli en vacker bild på kristina istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0