W t f

Tänkte att jag skulle ta mig en liten prommis för tömma huvudet på alla siffror och allt annat trams som störde mig.
Knöt på mig skorna och började traska helt enkelt. Ipoden i öronen och inget riktigt mål. Går bara med bestämda steg och blicken tomt framför mig.
Märker helt plötsligt att det börjat mörkna en hel del och jag kollar upp för att se vart jag hamnat. Jag ser ett slott och två stora kyrktorn..
Vid den här punkten hade jag redan varit ute och traskat i en timme och jag vände på klacken så fort jag kunde. Vad höll jag på med liksom? Och nu ligger jag här i min säng igen två timmar senare. Inte tusan kommer jag räkna ett tal matte till ikväll heller.
Blir väl skolk imorgon fram till provet antar jag. Jävla idiot alltså!
Väldigt skönt var det iaf..

Ska se ett och ett halv avsnitt av nya serien, sen sova! s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0