min fina kusin <3

Jag kollade bilder på min äldsta kusin och har hört att jag och Maria är rätt lika på olika sätt och min syster och min andra kusin Sofia är lika. Dom är några år älder än mig och dom har alltid varit storkusinerna som man sätt upp till och lekt med. Kommer ihåg ett kort jag sett när jag och min släkt på mammas sida var i Spanien för att fira någon tror jag och på kortet ligger jag, Maria och Sofia i strandkanten och ser lyckliga ut. Jag va bara några år då, men blir glad när jag tänker på kortet för de utstrålar kärlek. Sjukt skön humor och blir alltid lika glad när man får träffa dom. Jag önskar att Maria bodde närmare så man kunde vara barnvakt åt mina urgulliga kusinbarn eller bara kunna hänga och ta en fika.. Men det är ju bara att sätta sig på tåget till Gävle, för så långt är det inte!



Lika ? /M

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas att du får en toppenbra dag :) KRAM

2010-03-30 @ 15:31:45
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0