:)


Dagen ;

Blev en ofrivillig promenad imorse men ganska mysigt ändå när man gick förbi sin lågstadie skola påvägen hem.
Det flög upp massa olika minnen och fåglarna kvittra förfullt medans snön glittra så fint för att solen var framme så ska inte klaga! Idag har jag varit aktiv faktiskt för jag har städat mitt rum ordentligt och dammsugit hela huset plus moppat lite grann. Min veckosyssla eftersom jag inte alls gillar att laga mat eller nått liknande. Jag har även packat ihop grejer som ska till lägenheten, så min kära far ställer upp med att köra dit grejerna sen ska de handlas mat och då hänger Frida också på. Ska nog fixa lite i lägenheten efter de och göra lite mysigt innan vi ska vara vid Åhlens halv 7 för att sedan gå på resturang som Sara skrev tidigare om. Det ska bli ytterst mysig :)
Ha en underbar dag kära läsare <3




Öland!   / M

Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

skänt med promenad :)

2010-03-06 @ 16:08:45
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0