.

Höööll nästan på att glömma. Är för trött för att ta kontakt med michan så bestämmer min egna lilla babe, så kan michelle komma upp med en nästa söndag.

Det är snart påsk och priset på dig sjunker ner till hälften.
På något vis hatar jag dig samtidigt som jag ÄLSKAR dig så otroligt mycket. Har fått så mycket av dig i mig idag, så det är antagligen du som fått mig att må såhär PISS.
Iaf, du finns alltid där. Nästan iaf, man kan oftast fixa till det på något vis iaf! Du tröstar mig när ingen annan gör det. Utan att säga ett ord, du förstår mig ändå.
Ibland ger du mig sådana otroliga ORGASMER också. Tack för att du finns.


s


Kommentarer
Postat av: Anonym



Chokladsuget ökar660.000 ton. Så mycket choklad sålde Schweiziska Barry Callebaut under det gångna halvåret.

2010-04-02 @ 11:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0