Fireflies



Då har man vaknat med ont i ryggen eftersom vi sov 4 st i samma säng och ganska trött för man vaknar ju när alla andra vaknar.. Jag börjar kl 11 och Cissi kl 10 så vi ligger här och lyssnar på musik och äter godis ! Godis är jätte gott på morgonen speciellt när man precis vaknat haha. Idag ska jag hem till mamma efter praktiken för att rensa lite i mitt rum för dom ska ta kort där på torsdag sen ska lägenheten ut på hemnet :) Senare ikväll ska jag och Sara  till friskis och köra ett styrkepass eller va de va.. låter jobbigt men ska kämpa ! Nu börjar Cissi röra sig så kanske dags för att klä på sig och bjuda på frukost?





Ha en bra dag :) / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0