fredag

Sitter här och det är helt suddigt i huvud just nu.. hektisk dag med runt 300 väskor som skulle till garderoben på kort tid och sendan springa upp till stora salen för att öppna upp dörrarna och se trevlig ut. dag e långt ifrån slut och lääängtar till lunchen när man bara kan sitta och slappa ett tag förhoppningsvis. Jag kommer somna tidigt ikväll som alla andra kvällar i veckan.. men ska förbi lägenheten och hämta lite kläder och sånt och sen bara hem och ta de lungt. Jag hoppas att jag får träffa Sara idag eller senast imorn allafall för det var rätt länge sen och vi brukar knappt vara ifrån varandra ca 3 dagar ens.. nej nu ska jag se om jag kan vara till någon nytta. Puss och Kram / M

Kommentarer
Postat av: Ellenor

sv. tackar tackar :)

ha en bra helg!

2010-03-19 @ 14:09:09
URL: http://ellpell.blogg.se/
Postat av: Julia

hihi ;D

2010-03-19 @ 15:33:32
URL: http://juliape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0