Fredag

Jag är vaken först. Ganska standard.
Vi har inga vettiga lektioner för ens kvart över tolv idag, och här sitter jag nyduschad och klar. Vågar inte röra på mig för mycket för att göra DEM irriterade. Funderar på att hänga på stan tills vi börjar, för stan öppnar väl tio?
Slutar halv fem idag, aah! Ska hem direkt och fixa klart det sista med UF, sen sover jag kvar där. Blir liksom lättast så att jag kan få med mig allt. Umgås lite med mamma kanske också.
Nej, nu ska jag sluta smattra med tangenterna och låta tjejerna sova.
Puss så hörs vi ikväll (efter skolan). /s





Kommentarer
Postat av: N K

Vilka jädrans katter

2010-04-01 @ 16:23:19
URL: http://www.facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0