Godmorgon!

Vill ligga i min säng hela dagen idag!
Har ändå jobbat lite och pluggat lite. Bra! Och har lite ärenden att springa och tänkte träna sen..
Hm, palla. Ser mest fram emot min säng ikväll och LOST och sånt. <3
Igår slutade det med att vi gick till vip iaf och kvällen var jättekonstig. Alla blev jättefulla förutom jag, men av någon konstig anledning har jag lyckats bli bakis iallafall..
Jag, Frida och Cicci sov i lägenheten. Dom andra var ute på vift någonstans.. När vi kom hem sådär två var Frida i sin egna värld, Cicci låg och pluggade till provet hon skulle klockan åtta på morgonen (Ja, hon var full) Och jag lagade MAT.
Det var iaf jättemysigt att sova där inatt och vi får se om det blir en till natt?
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0