Godnatt

Jag är HELT slut i min kropp efter friskis idag klockan 4.. Förresten, när jag var där idag var det ett pass efter det jag var på som inte stod på schemat. Jag tyckte det verkade lite skumt när alla kom dit i typ klänningar och en tjej hade ögonbindel och sånt här brudsläpsgrej-sommanhardärbak.. Iaf. Det var hur mycket folk som helst på det passet och alla hoppade runt som apor, barfota. Det såg rätt latjo ut och jag skulle också vilja vara med och leka på det passet nästa gång. Vet fortfarande inte vad det var för pass eftersom det är blankt på schemat.

Nu ska jag kolla på music and lyrics och sen ska jag sova djupt. /s

Kommentarer
Postat av: Anonym

..möhippa?

2010-03-08 @ 11:56:15
Postat av: ellis

haha tänkte precis också skriva möhippa :P

2010-03-08 @ 21:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0