happy face



Idag har varit en bra dag för mitt humör har varit på topp fast vädret varit sjuukt  idag ! Men jag har varit jätte glad och älskar mitt liv för har så roliga och spännande saker framför mig kanske de blir en resa i April också :) Första dagen på praktiken och fick inte göra så mycket för dom inte hade en dator till mig men fick sitta och söka på deras dator när dom var på möte och kände mig som en riktig affärskvinna ;) Om ca 2 veckor kommer dom ha en konsert med Tomas Ledin som jag kommer få vara med och fixa på och det ska bli roligt att få se slut projektet :) men en lång dag kommer de bli men det är de värt ! Dom är 2 sköna snubbar som verkar trivas galant med att jobba tillsammans och har många stora projekt. Sen blev de en liten lunch men Sandra och vi har alltid mysigt :D Gick såklart till Ukk haha men tyvär var inte Dessie där men vi ska dit nått mer i veckan för Sandra ska lämna saker :) Nu ska jag försöka få mina syskon att bli snäll mot mig för dom försöker göra allt för att jag ska bli en deppad kärring på 2 ben .. haha eller? nej. eeh jag ska äta frukt ! pusspuss !



Saknar flickan till vänster .. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0