hoppas !

Jag praktiserar ju på ett eventföretag här i Uppsala som heter Starmarck och har gjort rätt stora evenemang. Nu har jag fått i uppgift att få sätta ihop mitt dröm event med olika artister och skulle ta hjälp av folk så jag får många bra förslag så jag behöver verkligen hjälp, eftersom det ska vara på V-dala nation så kan de vara svårt att ta dit jätte kända artister. Som pappa kom med ;Metallica, Snoop Dog och Bo K ! haha , men vi ska räkna lite på de sen och se om det är möjligt att göra detta event sen och jag skulle bli överlycklig för detta är ett av mina drömjobb!
Bara att komma med artister ni gärna skulle vela se ! :)
 / M

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Doktor Alban!

2010-03-04 @ 15:53:07
URL: http://www.unt.se/rickelito
Postat av: Sara

men hallå dj mangoo såklart! :D

2010-03-04 @ 21:42:41
URL: http://saraochmichelles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han jens berg har jag hört är grym!

2010-03-05 @ 12:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0