Idag

Ska alldeles strax till skolan och få lite närvaro. Kanske även försöka få nåt gjort också, skulle ju vara ett plus.
Efter skolan ska jag tillbaka till tandisen, hade typ en grop som dom tyckte jag skulle fylla i, eftersom det är siusta året det är free och så.
Sen måste jag hem och fixa här hemma för vi ska få lite aloevera-gäster. Spännande! :) Jag har själv en hel del produkter jag ska köpa på mig.. Nu vill jag bli pigg!

Fredag.. Men jag känner inte för alkohol alls, för har massa aktiviteter imorgon som jag skulle vilja vara pigg till!
Jag hoppas på bad - bastu hemma hos michelle. Eller vi kanske inviger lägenheten på stan för första gången? Vi får se, puss s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0